Mulla kyllä herää kysymys siitä, onko itse aihepiiri kritiikin syynä vai kirjoittajan provosointi ? Miten tämäkin avaus liittyy jotenkin tieteen vastaisuuteen ? Mulla on todellakin paljon musiikkia linkattuna musiikkiketjuun ja tämäkään kritiikkisi nyt ei ole mikään tiedekeskustelun kielletty aihepiiri, koska muutkin kuin yhtälöt ja niiden analysointi ovat varmaan sallittuja keskustelun aiheita.
Usein ihmetyttää negatiiviset ihmeelliset kritiikit silloin jos aihetta ei ole. Aikaisemmin kerran joku esitteli retropelikoneita palstalla tai loukkaantui jopa poliittisista kommenteista.
Netistä löytyy palstoja jossa voi purkaa katkeruutta mutta muodista tai retropelikoneista ym. jutuista ei ole varsinaista kieltoa.
Mikä ihmeen vimma jollain on leikkiä ns. "nettipoliisia" ja laittaa haukkumisia ?
Osasyy on varmaan edesmenneet palstat, joista kritisoijalla ehkä on huonoja kokemuksia ? Avarakatseisemman moderoinnin johdosta sinne kerääntyi porukkaa juttelemaan muistakin aiheista, joka oli ok koska tiedekeskustelu (huonokin sellainen) tarvitsee popularisointia ihan mistä tahansa ja oikeat tiedeaiheet jäävät vähemmälle, koska tuskin monikaan tavallinen tallaaja haluaa aloittaa päiväänsä kiistelemällä yhtälöistä.
Kuten huomasit käytin viestiäsi hyväkseni

niin pääsin helpommalla.
Iloista iltapäivää