Admin
Lainaa
Viestin kirjoittaminen nimettömänä
Rekisteröityneet käyttäjät voivat halutessaan kirjoittaa viestejä myös nimettömänä. Kun valitset Kirjoita nimettömänä, viestin kirjoittajana ei näytetä käyttäjänimeä. Sen sijaan näkyviin tulee Nimetön 1, Nimetön 2, Nimetön 3 ja niin edelleen. Samassa keskusteluketjussa nimettömän kirjoittajan numero pysyy samana myöhemmissä viesteissä.

Kirjoita nimettömänä.png
Kirjoita nimettömänä.png (11.91 KiB) Katsottu 690 kertaa
Nimetön 1
Lainaa
Re: Viestin kirjoittaminen nimettömänä
Palstan ainoa aito demoni testaa heti tätä uutta ominaisuutta. Katsotaan tuleeko viestiin allekirjoitus mukaan mikä vääjäämättä paljastaa kirjoittajan vai jääkö se automaattisesti pois. Ihan hauska ominaisuus vaikka itselle ei ehkä ole käyttöä. Ylläpidolle papukaijamerkki kun jaksaa kehittää palstaa. :tongueout:
Nimetön 2
Lainaa
Minäkin testaan mitä tapahtuu kun kirjoitan nyt tässä nimetön-moodissa.

Disputāre is a first-conjugation Latin verb meaning "to discuss," "to debate," "to argue," or "to treat".
Nimetön 1
Lainaa
Colloquium scientificum, kirjoitetaan toinen viesti ja katsotaan säilyykö nimimerkki Nimetön 1 vaiko ei. :tongueout:
Lainaa
Kokeilen minäkin:

Ego sum disputator, non dictator.

Colloquium scientificum legere possum. Contra haeresies bellum semper gerere volo.
SI Resurrection!
Nimetön 3
Lainaa
Kyllä vain.
Lainaa
Mitähän tässä on tapahtunut, kun etusivulla näkyy 'Kirjoittaja Nimetön 1' vaikka viimeinen viesti on meitsiltä ja omalla nimimerkillä :o

viewtopic.php?t=157
Lainaa
Joo, ihan tavallaan hyvä idea, mutta... No en tiedä, aika näyttää miten tämä käytännössä toimii. En nyt kyllä ihan hahmota syytä kirjoittaa ns. nimettömänä johonkin ketjuun. Jos on jotakin sanottavaa, niin voihan sen ihan oikean nimimerkin kanssa sanoa.

Joskus Venäjällä aikana ennen lokakuun vallankumousta 1917 tsaarin salainen poliisi ohrana perusti itse vastavallankumouksellisia soluja, joihin sitten liittyikin intomielisiä vallankumouksellisia, lopputulos: ehkä ei olisi kannattanut liittyä... Mulla tulee näistä nimetön-jutuista vähän sama fiilis, "nimettömänä" voi vaahdota, mutta ...
SI Resurrection!
Lainaa
Hmm, mä olin nimetön 2, mutta nyt olen nimetön 3
SI Resurrection!
Nimetön 4
Lainaa
ok
Vastaa Viestiin