Tokikin Okot kittaavat ne, L-evästeet, sävelen - tavaat: Tiktok on iki-kot!
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Nyt Tiktokin tekoäly riemastui, sähkönkulutus nousi huimasti. Tarkoitan jos yrittää ratkaista arvoitusta. Tekoäly kuluttaa yhden kuution öljyä siinä missä ihmisen aivot yhden sokeripalan.
Oikeasti, en uskalla avata mitään Tiktokia.
Mitä arvoitusta?pähkäilijä kirjoitti: ↑12.4.2026, 10:42Nyt Tiktokin tekoäly riemastui, sähkönkulutus nousi huimasti. Tarkoitan jos yrittää ratkaista arvoitusta. Tekoäly kuluttaa yhden kuution öljyä siinä missä ihmisen aivot yhden sokeripalan.
Ei se palindromi ole mutta arvoitus kuitenkin.Eusa kirjoitti: ↑12.4.2026, 12:26Mitä arvoitusta?pähkäilijä kirjoitti: ↑12.4.2026, 10:42Nyt Tiktokin tekoäly riemastui, sähkönkulutus nousi huimasti. Tarkoitan jos yrittää ratkaista arvoitusta. Tekoäly kuluttaa yhden kuution öljyä siinä missä ihmisen aivot yhden sokeripalan.
Kirjoittamani on palindromi - pelkästään soluneuronilla malli noruen ulos.pähkäilijä kirjoitti: ↑12.4.2026, 12:53Ei se palindromi ole mutta arvoitus kuitenkin.Eusa kirjoitti: ↑12.4.2026, 12:26Mitä arvoitusta?pähkäilijä kirjoitti: ↑12.4.2026, 10:42Nyt Tiktokin tekoäly riemastui, sähkönkulutus nousi huimasti. Tarkoitan jos yrittää ratkaista arvoitusta. Tekoäly kuluttaa yhden kuution öljyä siinä missä ihmisen aivot yhden sokeripalan.
Olen jo talven yli suunnitellut pienlentokonetta pääasiassa puusta...vaneri jne.
Ensin tein 2 paikkaista lämmöneristettyä pienoismallina...mutta se osoittautui ...ei vaikeaksi tehdä....vaan mahdottomaksi mun operoida 1:1 koossa....2 moottoria ja 2 paikainen on jo liian painava mun kelpuutuksilla.
Tein sitten yksi paikkaisen suunnitelman.
AI eli chatgpt on ollut apuna.
Ensin tein 2 paikkaista lämmöneristettyä pienoismallina...mutta se osoittautui ...ei vaikeaksi tehdä....vaan mahdottomaksi mun operoida 1:1 koossa....2 moottoria ja 2 paikainen on jo liian painava mun kelpuutuksilla.
Tein sitten yksi paikkaisen suunnitelman.
AI eli chatgpt on ollut apuna.